ilayda_8 Doktora gitmem mi 😂😂Özellere gittim gebelikte normal dediler🤷🏼♀️Bende sabahları roka ev yapımı yoğurt ceviz muz yemeye başladım gerçekten iyi geldi.Birde yumuşak yerlere uzanmam veya oturmam gerekiyor yoksa yerimde kalıyorum🥹Berbat bi şekilde kramplar giriyo ağladım geçen 🥹