Kizlar eşim bugün kanal tedavisi 20 lik diş çekimi ve bir çok işlem yaptırdı fakat biz saglikciyuz o yuDen bugunden rapoeu baslatmak istemedi çünkü 8 saat boşuna çalışmış olacak yarın rapoe almak istiyor 2 gün çok ağrısı var evde İV TEDAVİ yapıyorum . NEREDEN RAPOR ALABİLİRİZ ? daha önce hiç almadık hangi özel veriyor acaba . Hafta sonu olduğu için özel daha mantikli gibi geldi