Kızlar bayadır oksapar vuruluyorum ilk defa basima geldi igneyi batirdim ilaci sikamadim asla ilac ilerlemedi, baya bastirdim şırıngaya ilaç gelmedi, çikarttim göbegimden ilacın yarısi aktı ziyan oldu. Ben de o iğneyi kullanmadim başka igne acip batirdim yaptim. Acaba iğnede mi sikinti vardi yoksa morluga falan mi denk geldi noldu baya bastirdim siringanin ucundan ama gelmedi ilac.