sirikocum12 bende lansinoh aldım yavaş akımlı olduğu için meme reddini engelliyor eltim de aynı biberonu kullandı bebeği meme reddi yaşamadı. Ama emzik işte süt sağma makinesi süt poşeti vb ürünler hakkında öyle çok pahalıya kaçmamanızı tavsiye ederim emzik konusunda bebekler çok seçici oluyorlar bir tane hazırda dursun uygun yollu bir şey tutmazsa marka değişikliği yaparsınız. Süt pompaları vs de inanın hepsi aynı işlevi görüyor para dökmeye gerek yok baby plus da aynı lansinoh da chicco da. Bütçenize ve içinizin sinmesine göre alın.