Krispiim16 ben 2 farklı hastanede çalıştım
Çoğu doktor hemen olsun bitsin diyerekten sezeryana alıyorlar daha vakit varki bebek sabit durmaz öksürsen bile hareket ediyor dönebiliyor bende hiç sıkıntı yapma çok büyük bir sağlık sorunu yaşanmadığı sürece normal doğum olarak enerji yolla psikikolojik üzüntü yapma kendine balım