Kızlar bu hafta pazartesi günü grip oldum burnum falan akıp boğazlarım acıyordu bir haftadır meyve,ıhlamur,parol falan içtim ama şimdi öksürüğüm oldu ve öksürürken ciğerlerim acıyor 37 haftalık hamileyim çocuga bulaşmasından korkuyorum 6 gün sonra doğumum gerçekleşecek sezeryan ama çocuğa bulaşır mı bu grip bütün bitkisel şeyleri denedim