Selam kızlar şimdi dr dan geldim bebeğin eşi öndeydi şimdi tamamen aşağıya inmiş rahim üstünde 25+1 deyiz bundan sonra yukarı çıkma ihtimali de var ama çıkmayıp rahime yapışabilirde dedi böyle bişey yaşayıp bu haftadan sonra normale dönen varmı acaba biraz moralim bozuldu açıkcası 🥺