Benim son 10 yılda yoktu tetenoz aşım 30. Haftamdı sanırım tek doz oldum doktorum koruyuculugu olur yeterli dedi, sezeryan oldum sonra bi sıkıntı olmadı zaten yara enfoksiyon kapmasın die antibiyotik iğnede yapıyorlar hastanede eve gecerken recetede hap olarakta veriyorlar antibiyotik agrınkesici vs