Başınız sağ olsun bunu demek okadar zorki sizinle aynı acıyı paylaşıyorum. Yakın zamanda bende bebeklerimi kaybettim erken doğumla çok ugrasmistik bebek sahibi olmak için tüp bebekle hamileydim.Okadar zorki annelik duygum yarım kaldı. Biri 3gun sonra biri 72gun sonra vefat etti aynı acıyı iiki kere yaşadım morgdan teslim almak,göğüslerim sızım sızım sızlıyordu cansız bedenlerini ellerimle yıkadım kefenledim çok zor. Her gece ağlıyoruz eşimle psikolojimiz bitmiş durumda. Bizleri de imtihanı buymuş inşallah sefaatcimiz olacaklar rabbim bu sınavdan hayırlısıyla çıkmamizi nasip etsin. Hakkımızda hayırlısı buymuş kendinizi suçlamayın. Kaderde böyle yaziyormus. Hiç hastaneye kontrollere gitmeyenlerde var bebeği sağlıklı doğuyor her hafta kontrole gidip bebeğini kaybeden de. Kendini suçlama çocukların için güçlü dur. Bak benim tutunacak eşimden başka kimsem yok