Mehtapdemirci 2. Hamileliğimde 30+2 aniden suyum gelmişti benim erken dogum riskim vardı zaten. Koştur koştur hastaneye gittim gidene kadar benim sancım çok fazla artmıştı açılmam vardı ve o gün dogum yaptım. 1850 gr dogdu 1 hafta hava makinesine bağlı kaldı. 40 gün kadarda emme refleksi gelişmediği için hastanede kaldı. Toplamda 46 gün hastanede kaldıkdan sonra eve gelmişti. Şuan 3.bucuk yaşında. ❤️