Yagmur0256 Kızlar bu bi kaç gecedir bende aşırı kaşıntı oluyor. Özelliklede el, kol ve ayaklarda tatlı tatlı kaşınıyorum kaşısam da geçmiyor gece uykularımı bölüyor 😬 Artık korkmaya başladım kontrolüme de daha var aynı durumu yaşayan ve sebebini bilen var mı inşallah kötü bir şey değildir.
Hafizeipek Yagmur0256 karaciğer enzimleriyle ilgili çıkabiliyor bu durum canım burda bir postta bu yüzden acile gidip erken doğum yapan vardı karaciğerindeki yükleme yüzünden.
Hsrt42 Yagmur0256 Bendede hamileleikte wardı sonra gecti dogumdan 3 ay sonra yine başladı doktora gittim egzama dedi
Eymenim18 Yagmur0256 29 haftalık benimde canım pazartesi günü gidicem ozaman sorarım doktora uyutmuyo bu kaşıntı
Kbrsoy Canım ben de kaşıntı şikayetiyle doktoruma gittim. Tetkikler sonucu gebelik kolestazı çıktı. İlaç kullanıyorum kaşıntım çok çok azaldı ama bebeğim için hala tehlike devam ettiği için haftada bir kontrole çağırdı doktorum.
kymkkymk2106 Ayyy kızlarr bnmde aşırı şekilde alttan kaşıntım var uyutma delircm ya nasl bi kaşıntı bu 😔😒