senahmett3 Merhaba kızlar. Tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım suan uygulamaya göre 5. Haftanın içerisindeyim. Kese ve kalp atışını ne zaman gördünüz? Kese görmeye gittiğinizde beta hcg değeriniz kaçtı ? Şimdiden teşekkür ederim 🤩
Ozge-Ka senahmett3 ben keseyi 5.haftada gördüm ama çok küçüktü. 5+6da da kalp atışı duyulmuştu vajinal muayene ile. Beta değerimi bilmiyorum o zaman çünkü transferin 10. ve 12.günü yaptırmıştım sadece
minikmucizemmmmmm senahmett3 bende 5 haftanın içerisindeyim keseyi dün gördük ve minik noktamı🤲🏼 Haftaya kalp atışı için çağırdı. 10-12 günlerde kan verdim 12. Gün 1331 di