Uygun ve güzel çeken 😀
Sema3225 ablamda fantom var ondan gördüm çok iyi çekiyor hem de uygun fiyatlı
Ben plips kullanıyorum 6bin civarında çok memnunum
Fakir 450 almistim uc dirt ay oluyor süper