Kubraoguzhan
Merhaba kızlar doğum yapalı 3,5 ay oldu kanamaların düzene girmedi ve arası çok kısaldı. Şöyleki doğumdan sonra 2 aya yakın kanama kesintisiz sürdü iki aydan sonra 15 günde kanamasiz 10 gün kanamali. 10 gün kanamasiz 10 gün kanamalı ve nihayetinde 1 hafta kanamasiz 10 gün kanamalı bir surecteyim doktorum her hangi bir problem görmedi ama bu durum oldukça rahatsız edici moral bozucu keşke sütüm sürseydi diyorum mutsuzluk sebebi oldu bu durum ben de. Var mı benim gibi olan? Varsa nasıl baş etti? Yoksa bu durumu tek ben mi yaşıyorum 😔