PnarSazakBulut
Kızlar adet sancısı gibi kasıklarımdan ve belimden giren ağrılarım var yeni lavoboya gitmeme rağmen sürekli sıkışmış hissediyorum
Derdimvar
PnarSazakBulut kaç haftalık gebelik
PnarSazakBulut
Derdimvar
Bende 35 haftaya giricem artık bende öyleyim ki daha bana erken olmasına rağmen doktorum bebek rahme yerleştiği için baskıdan bunları hissedebilirsiniz demişti
Elisgoc
Ara ara giriyorsa doğum sancısıdır. Eğer ara ara giriyosa kaç dakikada bir girdiğini takip et bence