yarendogann ters rahim durumu varsa ondan olabiliyor canım. Benim de ters rahim, ilk haftalar keseyi bebeği kalp atışını görmek zor oluyor. Vajinal bakınca görünüyor ama normal rahimli insanlara göre hepsi 1 hafta geç görünüyor karından. Onun dışında idrara sıkışık olunca idrar kesesindeki o siyah görüntü sayesinde bebek daha net görünüyor. Hafta ilerledikçe normal şeklini alıyor rahim, doğumdan sonra yine eskisi gibi ters haline dönüyor. Hiçbir zararı yok. Doğuştan olan bir şey.