Eliyeva1 Anneyimmm34 eyerki hamileysen bunu yapma normal bi dogum yap sapasalim kucagina al daha sonra yinede yapmani istemem cunki gunag eyerki yapmak istersen kucagina aldikdan sora yap
minikkusummm Anneyimmm34 hamilelikte ve emzirme sürecinde yapilmiyor cnm enfeksiyon riski cok yüksek. Oglum yasina gircek bir ay sonra bende hala bekliyorum emzirme dönemimiz bitince yaptiracagim
Nazlimom Anneyimmm34 ben hamileyken yaptırmadım enfeksiyon kapmamak için şuan emziriyorum doktorum hamileyken yaptırmamaı söylemişti geçen hafta sordum temiz biyerde yaptırabilirsin dedi bence bekleyin biraz