123bebegim 28 haftalığım ne kusma ne tiksinme hiçbirini yaşamadım başından beri herşeyi yedim rahatlıkla çok şükür . bende bundan ilk hamileyken korkmuştum doktora sormuştum normal mi hiç midem bulanmıyor başka belirtim de yok diye haline şükret 😂 herkeste olcak diye bişe yok normal demişti o yüzden çok şükür 🤲☺️