Bence en önemli detay muayene eden kişi, sancım olduğunicin gitmişdim cok hafif acımışdı sonra sabah suyum gitti bu sefer farklı biri yaptı ve istemsizce cığlık atmak zorunda kaldım ondan sonrakinde başka bir ebe baktı ondan sınra hep o baktı ve hic acımadı hisetmedim bile 🤷♀️