Binnaz Canım ben onun hastasıyım zaten 😂😂😂 ama önceden ESRA hanım vardı ilk doğumumu onda yaptım ama o başka bir yere geçmiş bende bahar hanımda devam ediyorum şuan ama hiç tavsiye eden olmadı iyi bir insan çok tatlı ama benim gerçekten normal yapmam lazım 🤗 çok şaşırdım siz önerince normal Doğum yaptınız mı bahar hanımda 🤗🤗🤗