Zelis55 Göğüs ağrısı,sol kasıkta ara ara kramp girmesi,bel ağrısı, fazla beyaz akıntı iki gün âdet gecikmesi birde uyuma isteği Birde sizce ne zaman test yapmalıyım Birde çok sık idrara çıkma
Merve1994-01 Zelis55 predictor erken gebelik testi yapabilirsiniz :) ben onunla adetime 5 gün kala öğrendim, hamile olduğumu
AAylinnnn Zelis55 olabilirde olamayabilir de canım belirtilere çok fazla takılma 10 yıl boyunca belirtilerle hamile olduğumu sandım sıfır belirtiyle hamile olduğumu öğrendim.Bazen psikolojik olabilir ama inşallah vardır duam seninle🙏🏻
Gulbahar47 Zelis55 bende de hemen hemen aynı şeyler var ama pazartesi erken gebelik testi yaptım negatif 5 gün gecikmem var
Dark Zelis55 1hafta bekleyin o zaman, ama belirtirler bu kadar belirginken çıkardı diye düşünüyorum Adet gecikmesi yüzünden olabilir
mmomssss Merve1994-01 Canım doğrumu o testler benimde ikinci cizgim adete 6 gün kala cok silik bi sekilde cıktı kimisi testin kendi cizgisi diyor
mmomssss Merve1994-01 bak benim testim bu sekilde varla yok arası ben görüyorum ama cok silik erken gebelik testi bu
mmomssss Gulbahar47 Erken gebelik testinde ikinci cizgi silikte olsa cıktımı canım yoksa hicbirşey cıkmadı mı
ednurr55 mmomssss bi kaç gün daha bekle tekrar yap ben adetime üç gün kala öğrendim erken gebelik testiyle
mmomssss eknsnsr98 Normal test vardı yaptım cıkmadı canım strip test mi ne onlar var ya kağıt gibi onlardan adetime 3-4 gün var