Merverg Nazifenur_ çok normal bende şuan 6+6yım 4 haftalıkken öğrendim ilk zamanlar çok şiddetli sancılar çektim inanılmaz kuvvetliydi şuan gitgide azaldı
Citlembikk Nazifenur_ canım çok normal bende de oldu adet gelecekmiş gibi oluyor ama doktor normal dedi ben şuan 10 haftalığım hala kasık ağrılarım devam ediyor doktora sordum rahim büyüyor bebeğe yer açıyor o yüzden dedi
Nazifenur_ fMine keskin olması normal mi ilk hamileliğim olduğu için korkuyorum bir sorun mu var diye 😔
fMine Nazifenur_ ben ilk kasık agrısıyla ogrendım cok kötü agrılar gırıyodu sonra ara ara gırmeye başladı korkulacak hıc bısey yok
Nazifenur_ Merverg ilk zamanlar daha fazlaydı o zamana göre iyi çok şükür arada ağrı giriyor birde ayağa kalkıp hareket ettiğimde oluyor dış gebelikten korkuyorum 😔
Merverg Nazifenur_ bende aynılarını yaşadım canım şükür öyle bi sıkıntı yaşamadım kendini böyle şeylerle korkutma lütfen yakın zamanda keseyi görürsün muhtemelen yok yere strese girme
Nazifenur_ Merverg içim rahatladı teşekkür ederim rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻