Uuemine chicco baston kullanıyorum. 2 aylıkken kullanmaya başladık. Tamamen yatar pozisyonu var. Üst örtüsü ve iç poları da var. Kış bebeği olmasına rağmen sıkıntı ysşamadım. Bagajda çok yer kaplamıyor. Açmak kapamak kolay ve hafif. Sadece çift yönlü olmuyor baston olduğu için. Ama çok sorun değil baba göre