Merhbaalar guzel anneler , bende bgn itbryle 6. Ayima grdim . Yanliz şu teekme atma isi nasil oluyor ? Bazen karnmdaki hareketlerde irkildiğim oluyo acaba onlar mi ? Birde smdiden bebegin karinda ne tarafta oldugunu nasil anlyosunuz hareketlerden mi yoksa başı burda vs falan diye biliyo musunuz 🙈☺️☺️