Elif-dogan Merhabalar anneler 🥰 en son 26+4 de kontrole gitmiştim 880 gramdı doktor biraz geri demişti bugün yani 28+4 de bidaha kontrole gittim 1210 gram olmuş nasıl sizce ilerlemesi
Lizbonn Elif-dogan bende 28+2’yim 30+3’ile uyumlu mesela bebeğim ve 1670 kg dr bu bebeğimin de tombik olacağını söyledi😬
Elif-dogan Prensesmelek genelde yakım haftalardaki anneler kendi bebekleriyle karşılaştırıp yazıyorlar ya o yüzden paylaşımda bulundum..
Ozlem2206 Elif-dogan böyle düşünmeniz çok yanlış hiçbir bebeği kıyaslamayın lütfen malesef burada çok yapıyorlar sonra geliyor birileri benim 5 kilo benim 4 kilo bebeği minyon ama aslında sağlıklı olan anneler üzülüyor ne gerek var doktorun gerekeni söylemiştir zaten
Pijamaskeliler Elif-dogan hiç buraya bakmayin herkesin farklı geb3logi çok etkilenirsiniz doktor iyi diyorsa iyidir aman aman sakin başka bebeklerin kilosu ile kıyaslama moralinz bozulur benimkk niye boyle diye 🌸
Elif-dogan Ozlem2206 Ozlem2206 ne yanlışlar var bana kadar inanın ki öyle psikolojim bozuk ki birisinin iyi demesine bile ihtiyacım var. Ne yazmışım sanki herkes ters cevap veriyor anlamış değilim
Lizbonn Ama şöyle ki sizin bebeğinize zayıf diyemeyiz. Sonuç olarak genetik faktörler var devrede siz minyon olabilirsiniz ben iri yapılı olabilirim 😅 Bir sürü sebep var inanın ki