İkili, üçlü, dörtlü tarama testi yaptırdınız mı?
Sonuçlar ne çıktı? Ben 19 haftalık hamileyim doktorun ısrarı üzerine üçlü tarama testi yaptırdım. Doktor bana 1/52 dedi riskliymiş. Araştırma Hastanesi’ne gidip anne karnından sıvı aldırıp daha detaylı test istedi siz ne düşünüyorsunuz?