Ben reflü yatağı aldım ama en iyisinden aldım bu sefer çünkü oğlumda reflü vardı kaç ay ağzından burnundan fışkırtarak kusuyordu uyurken de bogulmalari engelliyor diye onu tercih ettim. Yastık zaten kullanmıyorum oğlum 3 yaşında hala kullanmıyor çünkü sevmiyor atıyor kafadan 2 yaşına kadar ben kulllanmadim hem kafa yapısı düzgün olsun diye hemde yine bogulmalari engellemesi için.