iremuziii ben devlete gidiyorum bana da detaylı ultrasona girdiğim 22. Haftada doktor parlaklik gördüğünü söyledi bende ne anlama geliyo dedim kalbinde delik vs gibi sbiseyler mi dedim hayır dedi hastalık teşkil edecek Bi durum değil kafana takılmak biseyde değil ama üzerine düşmek istersen perinatoloji uzmanı görsün dedi bende perinatolojiye randevu aldım ama perinatolojiye gitmeden önce ara randevular vardı normal kontrollerde hep soruyodum kadın dogumcuya görünüyor mu diyodum onlar hala gördüklerini söylüyorlardı sonra perinatolojiye gittigimde doktor görmediğini söyledi zaten diğer ikili testinde temiz çıkmış kafana takacagin bisey yok dedi ben şuan göremedim dedi