Sinem94 Kızlar keseyi yeni gördük her şey yolundaydı gebeliğimi öğrenince de hastaydım biraz toparlanmiştim simdi oğlum grip oldu banada bulaştı ateşim yok bebeğe zararı olur mu ? daha önce kimyasal ve kürtajim var korkuyorum 😕
Bilge-96 Sinem94 ben 7 haftalık hamileyken covid olmuştum. 21 haftalığız yer şey yolunda şükür. Endişelenmeyin bol meyve ve sıvı tüketin. Bir şey olmaz Allah’ın izniyle
sr00112 Doktorumla görüşmüştüm bu dönemde hormonsal bağışıklık düşer normal demişti çoğu gebelerde oluyormuş sanırım çok şükür bi sıkıntı olmadı bol çorba iç vitaminli portakal suyu bol bol öksürk için ılık su çabuk atlatırsınız umarım
Sinem94 sr00112 evet daha gebeliğin başında olmuştum şimdi yine oldum bağışıklıkla ilgili demekki önerdiklerinizi gün içerisinde içtim içmeyede devam edicem 🙏😊