Evet 2 hafta full sessizdi uyuyordu hep, hastanede diğer bebeklerin ağlamalarından gece yatamıyordum ama benim beneğim ne acıkınca nede altı dolunca ağlıyordu doktor hep normal bebeklerde doğumda yorulabiliyor demişdi🤷♀️ Hastaneden cıkınca annemlere gectim orda kalıyorum 3 haftalık olduk ve 2. Haftanın sonunda sanki kızım gitmiş yerine başka bir bebek gelmişdi cok şaşırmışdım ilk defa öyle ağlamalarını felan duyduk şimdide sürekli ağlıyor🙈 kesinlikle her 2-3 saate bir siz uyandırın emzirin, biz ek olarak 1-2defa hazır mamada verdik kilo alıp toparlayınca kendine geldi kızım, doktorda hafif sarılık var dedi ondan kaynaklıymış ve bu düzelmiş haliydi önce gözlerinin ici sapsarıydı ama hastanede birşey söylememişlerdi