kuzumvebenn Kızlar merhaba yumurtlama gününden bir gün öncesini yumurtlama gününü ve çatlama gününü ovulasyon rakip ederek değerlendirdim catlamadan sonra değerlendirmeye gerek var mı bilgisi olan yardımcı olabilir mi şimdiden teşekkür ederim
miniginannesi-1 kuzumvebenn bizde sizin gibi değerlendirdik sabırsızlıkla bekliyorum artik regl gününü
Ozgesenses12 kuzumvebenn bizde pik günü öncesi pik günü ve sonrasındaki 2 günü değerlendirdik beklenilen adet tarihime 8 9 gün var fakat sol kasığımda ağrım oluyor beklemedeyiz bizde bakalım inşAllah güzel haberlerle tekrar konuşuruz 🌸🤲🏼
kuzumvebenn Ozgesenses12 Ay inşallah canım rabbim hayırlı güzel haberler almak nasip etsin inşallah ♥️
aysegulka01 Ozgesenses12 aynı durumdayız canım 9 10 gün var bekliyorum sabırsızlıkla yumurtlama 2 günü değerlendirdik🌸
aysegulka01 Ozgesenses12 yani ara ara saniyelik oluyor ama psikolojik de olabilir geçen ay da böyle olmuştu çok düşünmek istemiyorum 😄