1Gunes Melike_a ilk 3 ay yani ilk 12 hafta bebeğin gelişimi yerleşimi acısından önemli bir süreç. Ilişki pek önerilmiyor bu süreçte.
zamaneannesi80 Melike_a doktorunuz bi sorun görmediyse aksi bişey söylemediyse girebilirsiniz, bazıları ilk üç ay önermiyor ama 9. Haftada muayeneye gittiğim de doktorum serbest demişti bana
Maysaamoms5 Melike_a vallah ilk 3 ay çok tehlikeli dedi doktor yasakladı ilişkiden olsa gerek kanama alanı oluşmuştu o yüzden
3babyannesy Hiç bir sorun olmadı öğrendiğimizden beri aynı düzen devam ettik hiç sorun olmadı sorun gorse Dr uyarıyor ztn görmemişse kendimizi kısıtlamaya gerek yok rahat ol
tazeanneveminigi Canım bu senin ve bebeğinin durumuna bağlı. Doktor bize 6. Haftadan beri hiçbir sıkıntı yok demişti. 34 olduk aynı şekilde devam ettik. Doktoruna danış mutlaka