Kızlar başlık saçma gelebilir ama bu zamanda ikide bir doktora gidip alttan muayene olmak istemiyorum biley olur bebeğe diye yani sancım vs yok bazen oluyor da nts de çıkmıyor tuhaf değişik nişan vs de yok hatta yani doğurayım diye ilişkiye bile girdim kbyın 🥲 ne yapim doktora gideyimmi randevu alamıyorum malum düşmüyor düşen var sa da taa ayın 14 üne 18 ine ben o zamana kadar doğururum bile belki 😂 size sorum gidiyimmi daha 1 hafta önce gittim alttan muayene de oldum zarar gelir mi bebeğe sık alttan muayene olmak 😥