Kızlar adetim gecikti.bugün gecikmenin 4. Günü .adet olmam gereken gün idrar test yaptım negatifti.sonra o gün çamaşırımda tırnak ucu kadar kahverengi bir nokta farkettim adetlerimden 2-3 gün önce kahverengi akıntım zaten olurdu ama daha yoğun ve çok olurdu heralde gelecek dedim 4 gün oldu hiç birşey yok.daha önce hayatımda 3 gün gecikmişliği var diye hevesşenmemeye çalıştım.2 gündür şeffaf akıntım, arada gelen adet sancıları,kasıklarımda bir ağırlık ve arada göğüsüme vuran bir yanmalı ağrı var.benim için şuan tek garip olan adet olacaksam kahverengi akıntım neden gelmedi.hamileyim diye sevinmek istemiyorum boşuna hevesleneceğiz diye test almaya cesaretim yok her an adetim gelicek gibi ağrılarım oluyor kızlar.sizce ne olabilir durumum ?