Socialmommm valla ben pelus aldım sıcacık tütüyor gorumcem de daha iyi evin içinde bile onla gezdiriyor diyordu evi kolay ısınmıyor diye ama astronot mont biraz kaba olduğu için evin içinde giydirilmez bebiş rahat etmez bende aldım pelus hatta hastane çantama koydum bebeği çıkarken bir suru seye sarmama gerek kalmayacak direk boydan fermuarli ilk onu giydirip üstüne de battaniyeye sarcam çıkaracam