Kızlar merhaba nasılsınız 😅
Kızlar ben tam 4 haftalıktı gebeliğimi öğrendiğimde daha adet günüm geçmemişti ve kese vardı keseyi gördük bebişi göremedik doktor bir sorun görmedi iki hafta sonra tekrar gel bebişi de görürüz kalbinide duyarız dedi iki hafta geçti şuan 6+2 yim ben 7. Haftamda gitmeyi planlıyorum sizce 7. Haftamda gitsem mi bir hafta daha mı beklesem kararsızım sürekli git gel yapmakta istemiyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var