Ksksks
Benimde o dönemde başladı şimdi 20 haftalık olduk hala öyle 10.30. 11.00 gibi bir yatıyorum sabah mecbur erken kalkıyorum çalıştığım için gündüzde 3 ile 4 arası uyku bastırıyor çok ama şöyle birşeyse var nedense artık geceleri çok derin uyuyamıyorum bir çok kez gece kalkıyorum 😂