obiranneci 13 haftalık erkek olsaydı belli olurdu diyen çok kızdır deniyor.. doğrumu gerçekten? erkek olup geç öğrenen varmı?
mybaby1923 obiranneci genelde bellı doktorlar soylemeyı pek tercıh etmıyor oglumu 11+3 te ogrendım mesela
9ay10gun obiranneci banada 12 de kıza benzettim dedi doktor. Düşünüyorum erkek olsa belli olurdu çıkıntı fln kesin kızdır diye
Maysaamoms5 obiranneci vallah bana doktor 12 haftada kız tahmini yaptı kontrole gittim tekrar kız dedi ama %60 😬 erkek çıkarsa şaşırmam yani erkek kendini daha çabuk gösteriyor diyorlar ne bilim
obiranneci bizde de ense kalınlığı ve burun kemiğine çok dikkat etti cinsiyet için erken dedi bakmadı anlamadım
Sermec27 obiranneci ilk oğlumu 12+3 te öğrenmiştim 16 da kesinleşmişti ikinci oğlumu 13 te kıza benziyor demişti 17 de kesinleşmişti erkek olduğu 🥰
Sermec27 Ultramommy çok hareketliydi 13 haftada oğlum tam net görememişti doktorum belli değil ama sanki kız gibi demişti
iremsenpli11 obiranneci 13+2de gittiğimde cinsiyeti için erken dedi 15+2 degittigimde erkek olduğunu öğrendim