mmomssss bende bilmiyorum kuzum 10 lu felan almıştım 2 gün arayla yapıyordum 😬 bildigin ikinci hafif çizgi vardı gözümlede görüyordum aynı senin gibi kan verdiğim de ise bişi yoktu pekte güvenilir değil vallah , bidaha dedim test alıp bakmıcam dedim en son adetim gecikti 3 gün eşim soruyor sürekli hasta oldun mu ağrı gelip gidiyor heralde olucam dedim 😬bekle bekle gelen giden yok en son yalvardım bana test al nolur bu son olsun dedim bidaha da konusunu açmam dedim hangisini alım falan derken ucuz testlerden al dedim aldı getirdi yaptım pozitifi gördüm havalara uçtum gidip hemen kan verdim şükür 😍 inşallah vardır sendede kuzum gönlünce olsun 🥰