NuR110 Aselyusra kuzum normal gebelikte bile adet geçtikten 1 hafta sonra idrar yapın diyolar kanda 1 günlük bile olsa çıkıyo
Aselyusra NuR110 benim de öyle oldu 3-4§ gün tutuyor diye sevinmiştim ama öyle olmadı malesef negatif benim. İnşallah sizin tutar
NuR110 Aselyusra üzülmek yok çabalamaya devam… Pes etmek yok etsem ben ederdim 11 yıldır evliyim 31 haftalık bebeğimi kaybettim eşl
Aselyusra NuR110 Allah yardımcınız olsun rabbim en kısa vakitte hemen hayırlı sağlıklı uzun ömürlü iyi ahlaklı eksiksiz noksansız bir evlat sahibi olmayı nasip etsin size