Gizomemo Kizlar 1 aydır sol kasık tarafımda ağrı oluşuyor dün gece çok kötüydüm midem bulandı ve istifra ettim başım dönüyor aynı zaman da reglime de 6 gün var sizce hamile miyim ve idrar testi adetimin gecikmesinden kaç gün sonra yapmalıyim?
Zehradmrci Gizomemo ben 4 gün sonra yapinca öğrendim ama erken gebelik testleriyle adetinden 3 4 gün önce öğrenenler de var canım
Beratmomss Gizomemo kasık ağrısı bende de var ama nedenini bilmiyorum Sağ kasık ağrısı var ara ara bulantı da var ama adetime daha var Kasım 19 gibi olcam . Ben önceki gebeliğini erken gebelik testi yaparak adetime 1 hafta varken öğrendim siz beklemek isterseniz bekleyin karar sizin adet gününde de yapabilirsin varsa çıkar
Gizomemo Beratmomss normalde 10 Kasım’da hasta olmam gerekiyordu çok garip bı şekilde 6 gün öncesinde açık pembe akıntı geldi sanırım yerleşme kanaması
Beratmomss Gizomemo az sürüyor leke halinde veya bir kaç damla kan . Adet gibi arkası gelmiyor yani bende yerleşme olmadı arkadaşımda oldu . Ondan biliyorum