Simge3421 Kızlar merhaba Diyarbakır da doğumumu yapacağım Neval Hanım ı düşündük 35. Haftamda orda olacağım gidip memnun kalan var mı acaba Özel dünya hastanesi ile anlaşmış sanırım kendi özel kliniği var
marnus Simge3421 🌸🌸hayırlı doğumların olsun inş. Kadınlar kulübünden sonra seni burda görmek mutlu etti beni🌸
Hamileanne Simge3421 ilk doğumum neval hanım yapmıştı normal doğum sıfır kesiyle çok çok memnun kalmıştım batmanda kalıyodu o zamanlar