Parlakk valla canım al yapda predictor al benimki başka marka bu 3. Testim ilk testimi akşam yaptım 2. Silik çizgiyi 2 saat sonra gördüm. Birtane dün akşam yaptım 2. Çizgiyi sabah gördüm. Bunuda ilk idrarla yaptım çizgiyi ilk 10 dkikada hayalet gibi gördüm şimdi daha netleşti. Acaba diyorum yanlışmı bu testler anlayamasım