Annekuzusu_1 önermem. Haftasında doğup anlık problem yaşayıp yoğun bakımlık olabilir. En yakın hastanenin yoğun bakımına götürülür ama sen o hastanede o diğerinde kalır. Sen süt sağcaksın eşin sürekli senden alıp ona götürcek 2 hastane arası mekik dokuyacak. Tabi bide yakında yoğun bakım varsa boş. Onu bulana kadar bile bebeğe zaman kaybı ve risk. Hiç gerek yok