Merhaba hanımlar daha önce başınıza böyle bir şey geldii mi acaba? Geçen hafta doktora gittim doktor iki kese gördü bana da gösterdi bende gördüm, büyük ihtimalle ikiz dedi. Bu hafta kontrole gittiğimde tek bebek gördü tek kese. Kesenin yanında kanama alanını bebek kesesine benzetmişim dedi. Ama benim hamdolsun başından beri ne kanamam ne de lekelenmem oldu 8. Haftaya girdim henüz yok. Bu hafta kanama alanı da yoktu. Yani daha önce bu durumu yaşayan oldu mu?