busraaammm Kızlar hamilelikten önce mantar enfeksiyonu vardı bende hamilelik esnasında da hep akıntı oldu ... 39 günlük lohusayım beyaz akıntım oluyor acaba bu lohusalıktan ötürü olan akıntı mı yoksa hala mantar enfeksiyonu devam ediyor mudur kafam karışık bu durumla karşılaşıp bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi
Zagrozunannesi busraaammm ben 2 ay 25 gün önce Doğum yaptım benımde sarı akıntım hala devam ediyor doktora gidersen beni de bılgılendır olur mu 😊
Deletedmom15257 Zagrozunannesi benimde sarı alıntım var ama ben cokkk gittim birşey cikmadi enfekasiyon var diyolar genelde ama bilemedim ki bebde 3 ay olcak işte yarin
busraaammm ArasAsya bir iki hafta geçsin bakalm devam ederse gidecem doktora seni de bilgilendiririm canm tabi ki 😊
Deletedmom15257 busraaammm sadece antibiyotik veriyolar başka ne yapılır ki cnm ben çok çektim halende cekiyorum bu enfeksiyondan offf