Merhaba hanımlar, 17 haftalık hamileyim ve 3 yaşında kızım var, kısmetse doğumum nisan ayının ilk haftalarına denk geliyor. Çalıştığım için 2 yıldır kızıma bakıcı bakıyor çok da memnunuz bakıcımızdan. Şimdi sorum şu: normalde kızımı 1sene sonra yani 4 yaşında kreşe başlatmayı düşünüyordum ama bebek doğmadan önce başlatsam daha mı mantıklı olur yoksa 4 yaşını beklemeli miyim? Zaten Mart itibariyle doğum iznine çıkacağım evde olacağım, başlatırsam 2 hafta sonraki ara tatilde bir an önce başlatsam mı veya 2. Dönem şubat ayında mı başlatsam kafam çok karışık. Bakıcıdan memnunum ama evde sıkıldığı için tv izlemeye de çok meyilli kızım. Kardeşi birden doğunca illa kıskançlık olacak hep kucağımda onunla ilgilenirken görünce daha mı kötü olur yoksa okula giderse mi daha rahat atlatırız bu süreci bilmiyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var