Sozde yok ama dikkat edin o haftalarda fazla yormayın kendinizi, bana 12.haftamda bile doktor kendini yorma yat dinlen dedi zaten bi süre sonra halsizlik uyku hali oldu hemen hemen 13-14 haftama kadar yattım uyudum valla temizlik felan sürekli yapmadım bebişimden önemli değil diye bide halim kalmıyodu zaten, ama birşey olmaz Allahın izniyle inşallah içinizi ferah tutun 💚🙏