Diidosd Hanımlar doktora ilk gittiğinizde hangi tahlilleri yaptırmıştınız acaba hatırlıyor musunuz? 7+3 teyiz ultrason yapıldı ama tahlil için gel dedi. Sağlık ocağında yaptıramıyor muyuz acaba bilen var mı?
Mucizem33 Diidosd kalp atışından sonra anneden bebeğe gecen bi hastalık varmi diye bi tahlil yaptı bana da sağlık ocağı farklı
ilaylayy Diidosd bana bi kaput verdi sağlık ocağına gittiğimde yeni hamile olduğum için gebe izlem formu doldurtup kan ve idrar yaptı sonra özelde de b12 ve d vitaminlerimi yaptırdım bu kadar sadece benim yaptırdıklarım
68selda06 Diidosd özel hastane mi devlet hastanesi mi sağlık ocağı ayrı yapiyo hastane ayrı yaptiriyo yani devlet diyoki takibini yapıyoruz kayda geçeceğiz hastanenin diyo sağlık ocagida kayıtlara geçecek aile hekimi tarafından diyo maalesef ben bi ara haftada kan veriyordum
Zeynep_alya Diidosd kalb atışını duyunca 7 tüp kan verdim idrar verdim devlette hepside temiz çıktı ama ne tahlilleri yaptılar sormadım
Diidosd 68selda06 devlet hastanesine gittim. Ama yarın gel dedi benim de öyle her gün her gün gitme imkanım yok. Hastane uzakta. O yüzden sormuştum.
Diidosd Zeynep_alya hmm. Benim onu öğrenmem lazım 🤭 e nabız dan bakma imkanınız var mı acaba tahlil isimlerine
AzraFarah Diidosd sağlık ocağına gidip hamilelik takibini başlatıyorsunuz. Genel tahliller yapılıyor, hepsine bakılıyor. Ben yaptırdım doktoruma götürdüm,folik asit başlattı. 24 Kasımda da aşı için çağırıldım
Mer93 Rutin kan tahlilleri yapıyor ama ekstradan bazı testler var bulaşıcı hastalıklar falan bunları bazı sağlık ocakları yapmıyo bazısı yapıyor bunu sağlık ocağınızdan öğrenebilirsiniz
Pamukbebegimm Diidosd Bunları istemişti benim doktorum.Hepsini sağlık ocağı yapmıyor bir iki tanesini hastane yaptı ama hangileri şuan bilmiyorum
Diidosd Pamukbebegimm büyük ihtimalle torch olanı yapmıyor sağlık ocağı diğerlerini yapıyor diye biliyorum