Rutin kontrole gittiğimde doktorum cinsiyet ister misin demişti şakacı bi yapisi oldugu icin benle dalga geçeceğini düşündüm çünkü cok erken olunca bende hic cinsiyet sorma geregi duymamistim belli olurmu demeye kalmadi soylemisti bebegin erkek hocam erken dedim ama gördüm diye de eklemisti dün ki kontrolumde 15 hafta 1 günluktum ultrasona gore 16 haftalik dedi bebegin kesin erkek dedi ben burda dogru düzgün kimseye sormadim ama iliski günümü söylediğimde erkek olma ihtimali yüksek diye bi kac kisiden yorum almıştım bir kızım var allah nasip ederse simdi de bi oğlum olacak rabbim herkese annelik duygusunu hayirlisi ile tattirsin yavrularimizi sağ salim kucağımiza almayi nasip etsin🤲